Bestelprocedure

/Bestelprocedure
Bestelprocedure 2017-12-22T17:48:08+01:00

Bestellen gaat in 2 simpele stappen:

Stap 1:

Mocht u interesse hebben in een van de items, dan kunt u ons het beste mailen of bellen. Graag hierbij benoemen over welk product het gaat door middel van de titel, artikelnummer en korte omschrijving. Mogelijk zijn er vragen te beantwoorden? Schroom niet ons te benaderen. Bij overeenstemming wordt uw aankoop per mail bevestigd.

Stap 2:
U heeft een aankoop gedaan en een bevestigingsmail ontvangen.  Het item kan in de winkel in Nederland (Kerk-Avezaath) worden opgehaald. Elke zaterdag tussen 12 en 16 uur is de winkel open. Maar u kunt – indien gewenst – ook op afspraak uw aankoop ophalen. U kunt het in de winkel na betaling in contanten of per pin, direct meenemen. Als u een meubel langere tijd wil reserveren – alvorens op te halen – dan wordt u verzocht een aanbetaling te doen van 25%. Ook kunnen we eventueel een item verzenden of langs laten brengen tegen verzend- of leveringskosten.

Op alle verkopen en bestellingen zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.

 

Productcategorieën

Translate »